Tízből négy új Ferrari már hibrid
Egy év alatt több, mint duplájára nőtt a hajtásukban már villanymotort is felvonultató Ferrarik részesedése.
Egy év alatt több, mint duplájára nőtt a hajtásukban már villanymotort is felvonultató Ferrarik részesedése.
A színátmenetes szupersportkocsi egy igazi tekintetmágnes.
Az olasz gyártó ismét rekordeladásokról számolt be.
A GT3 RS egekig pörgethető szívómotorjával szerelt újdonság nem lesz túl gyakori látvány az utakon.
Az alapmodellénél nagyobb teljesítménnyel és jobb kezelhetőséggel támad a vadonatúj Nismo verzió.
A Comói-tó partján leleplezett különlegességben csak ketten foglalhatnak helyet.
Érkezőben a négykarikás gyártó még az RS 6 performance-nál is potensebb újdonsága.
A különleges Continental GT-ért több mint 140 millió forintot kérnek el.
Ebből a Mercedes génekkel rendelkező különlegességből alig néhány tucatnyi példány készült.
Az 500 lóerőnél erősebb V8-assal szerelt izomautót csak és kizárólag versenypályán lehet használni.
A hatalmas motorral szerelt szuperkönnyű újdonságból 100 példányt gyártanak.
Itt a megoldás arra az esetre, ha egy picit sportosabbá szeretnénk tenni a Golf GTE-nket.
A képzeletben a 90-es évek elejére visszarepítő szupersportkocsi végsebessége meghaladja a 340 km/h-t.
A 4 literes biturbó V8-ból sikerült még előcsalogatni 130 eddig szunnyadó lóerőt.
Az egyelőre meglehetősen titokzatos új hipersportkocsi hibrid hajtáslánccal fog támadni.
A szuperritka Volkswagen szinte bármilyen terepakadályt képes leküzdeni és mély hóban is brillírozik.
Hannoverben sikerült testközelből megismerkednünk a valaha készült legrosszabb légellenállású Porschéval, ami tulajdonképpen egy gyárilag felbőszített T3-as Volkswagen.
Az erősítőkúrán átesett összkerekes sportkocsi alig 2,5 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.
A patinás olasz 2 literes 16 szelepes turbómotorjában sikerült még találni néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Az olasz gyártó bemutatta a Ghibli és a Levante utolsó Ferrari motoros sorozatait.